Lava Lamp badbomb.

Lava Lamp badbomb från Lush's ordinariesortiment har vi här! Ihop med Yuzu and Cocoa duschkräm, även den en del av ordinarie. En perfekt mix. 
 
Minns när jag använde den här badbomben för första gången. Blev helt tagen! Riktigt fin orange färg med en fräsch, citrus / apelsin doft. Den lila badoljan ser fantastisk ut när den löses upp i vattnet. Väldigt fin kontrast mot det orangea vattnet. 
 
Egentligen är den nog inte så speciell till utseendet. Det öppnas ingen mitt på bomben där ytterligare 100 färger strömmar ut, men det behövs inte med Lava Lamp! Huden känns len och luktar fräscht efteråt, man kan knäppa några fina bilder och vattnet glittrar fint när badbomben är upplöst. Duger alldeles utmärkt för mig! 
 
Rekommenderar verkligen den här. Finns att köpa HÄR för 69 kr/st. 
Det enda negativa jag kan säga om bomben har jag skrivit under en bild längre ner i inlägget. I övrigt är detta helt klart en trivsam badbomb! ♥
 

 
Badbomben färgar av sig en del på badkaret; men det går lätt bort om man skrubbar direkt efter badet är tömt! Lite otympligt är det, dock. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett bad i taget.

Tar alldeles för många bad med kameran tillhands.

RSS 2.0