Mum badbomb från Lush.

Lovade ett inlägg med bilder från en av badbomberna jag fick hem igår. Här kommer det;
 
Använde mig utav en av Mum badbomberna; den grön/gula versionen. Kan inte sätta fingret på doften, men den är rätt söt. Påminde mig lite utav julens Snow Fairy, som doftar som godis / sockervadd. Mum har dock en diskretare lukt, vilket jag personligen uppskattar. 
 
För bubblornas skull använde jag en halv Unicorn Horn bubbelbit (Alla hjärtans dag kollektionen) samt Yummy Mummy duschkräm (Mors dag). Blev fantastiskt mycket bubblor! 
 
 
Riktigt söt badbomb där ena sidan är gul / grön och undersidan är rosa. Inuti finns en liten lapp som gör badbomben ännu lite sötare;
 
 
2,95 pund / styck ligger badbomben på, vilket är cirka 30kronor. En badbomb i det billigare laget, alltså, och för det priset är den helt klart värt det! Finns att köpa HÄR under en begränsad tid. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett bad i taget.

Tar alldeles för många bad med kameran tillhands.

RSS 2.0